Mapa Ranking

Dziumdzia

Dziumdzia
Punkty:170.067
Ranking:397
Pokonani przeciwnicy: 1.800.087 (538.)
Plemię: ZKM.


Wioski (21) Współrzędne P.
001 - Fabryka Ziarna
562|635 10.559
002 - Dzika woliera
559|628 9.807
003 - Proso
562|634 7.687
004 - Tam gdzie stada śpiew!
561|635 8.032
005 - Gniazdo
558|627 7.302
006 - Amadyny Zebrowate
560|635 6.834
007 - Czerwone dzioby
555|627 8.472
009 - Sroka złapana za ogon
570|640 10.342
010 - Krzaki na ptaki
569|637 7.576
012 - Puchate dupki
558|639 7.790
013 - Po jajach skorupki
571|635 9.258
014 - Darcie dzioba nad ranem
570|635 8.637
015 - Gołębnik
573|637 7.869
016 - Gibkie gałęzie
567|634 6.835
017 - Wróble to ziomki
571|641 6.891
018 - Zeberki są super!
560|641 7.304
019 - Ptasia klatka
573|641 6.798
020 - Nie karm chlebem kaczek
557|647 6.059
021 - Gołymbiorze
570|641 8.057
022 - Festina Lente jest aldente
556|650 9.099
023 - Szanke i jego gąski
566|630 8.859
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Never stop beeping!
Szlachcic Bird kingdom Szlachcic

Zeberka zwyczajna, zeberka, amadyna zebrowata (Taeniopygia guttata) – gatunek małego ptaka z rodziny astryldowatych (Estrildidae), zamieszkujący Australię, gdzie jest liczny, i Małe Wyspy Sundajskie. Jest to ptak chętnie hodowany w klatkach na całym świecie.
Zeberki zamieszkują suche tereny trawiaste i inne tereny otwarte z niewielką liczbą drzew. Potrzebują do życia bliskości wody, ponieważ żywią się nasionami i muszą pić.
Zeberki są towarzyskie, żyją często w dużych stadach liczących 10–100 osobników. W okresie lęgowym pary odłączają się od stada i zakładają gniazda, ale nadal w koloniach – na jednym drzewie może się gnieździć kilka par.

Długość ciała: 10–12 cm

Rozpiętość skrzydeł:
22–23 cm

Masa ciała: 11-13 g

U zeberek występuje dymorfizm płciowy. Samce, w przeciwieństwie do samic, posiadają pomarańczowe policzki oraz rude piórka w białe kropki pod skrzydłami. U obu płci płaszcz jest brązowawy, wierzch głowy szary lub popielaty, spód ciała biały, pierś lekko prążkowana, oddzielona od brzucha czarną kreską. Ogon w poprzeczne, czarno-białe pasy. Dziób mocny, czerwony. Pod okiem czarna, pionowa kreska. Osobniki podgatunku T. guttata guttata mają bardziej intensywnie szarą głowę i jaśniejsze podgardle.

star2star2star2star2CZYTAŁA: ~KRYSTYNA CZUBÓWNA~star2star2star2star2



꒰ঌ( •ө• )໒꒱

Daj ziarno prosa wygłodniałej Zeberce!
~ Dziumdzia waleczna ~

KoszaryKoszaryKoszary

Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Pogromca zwiadowców (Srebro - Poziom 3)

Odeprzyj 250 ataków zwiadowców.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Grabieżca (Brąz - Poziom 2)

Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


Edukacja

Wyedukowany jako uczeń Jarl Pękniny.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Poza czasem (Drewno - Poziom 1)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)

Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Brąz - Poziom 2)

Wytwórz 20 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)

Znajdź 20 unikalnych przepisów.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 203

Special 28

Świat 199