Cukr
Cukr
|
|
Punkty: | 492.113 |
Ranking: | 279 |
Pokonani przeciwnicy: |
3.279.591 (416.)
|
Plemię: |
WO-ZIP
|
Wioski (67) |
Współrzędne |
P. |
|
424|300 |
10.237 |
|
421|299 |
10.247 |
|
426|296 |
10.104 |
|
425|299 |
10.259 |
|
424|299 |
9.994 |
|
424|298 |
8.879 |
|
425|300 |
8.992 |
|
435|293 |
10.739 |
|
415|296 |
10.401 |
|
423|304 |
9.771 |
|
423|305 |
9.232 |
|
418|302 |
9.761 |
|
430|297 |
8.436 |
|
416|299 |
9.039 |
|
431|296 |
8.838 |
|
422|305 |
8.436 |
|
419|304 |
7.225 |
|
421|304 |
8.146 |
|
419|302 |
8.241 |
|
417|298 |
6.810 |
|
422|309 |
10.301 |
|
423|308 |
10.237 |
|
426|300 |
9.177 |
|
417|299 |
5.611 |
|
425|297 |
5.880 |
|
423|297 |
5.507 |
|
426|295 |
4.729 |
|
424|294 |
5.370 |
|
430|300 |
6.211 |
|
429|293 |
5.234 |
|
431|302 |
8.436 |
|
426|293 |
4.610 |
|
419|306 |
10.237 |
|
422|308 |
9.745 |
|
421|306 |
8.991 |
|
419|309 |
9.886 |
|
418|310 |
9.693 |
|
419|307 |
8.111 |
|
420|302 |
6.375 |
|
424|306 |
8.263 |
|
420|301 |
7.350 |
|
419|303 |
5.141 |
|
416|301 |
6.518 |
|
416|303 |
5.809 |
|
414|296 |
4.657 |
|
414|299 |
6.557 |
|
418|308 |
10.104 |
|
416|310 |
10.237 |
|
417|309 |
5.650 |
|
417|310 |
6.962 |
|
413|300 |
6.512 |
|
413|296 |
4.785 |
|
414|303 |
6.481 |
|
412|298 |
5.986 |
|
411|298 |
3.761 |
|
418|297 |
4.121 |
|
418|296 |
3.213 |
|
423|309 |
10.023 |
|
424|309 |
9.869 |
|
419|294 |
3.782 |
|
418|293 |
2.298 |
|
419|277 |
1.781 |
|
416|292 |
3.745 |
|
424|277 |
962 |
|
420|290 |
2.344 |
|
415|293 |
6.837 |
|
418|309 |
10.237 |
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
"Ale Beliar nie znosił widoku światła i niszczył wszystko, co Innos
stworzył.
Ujrzał wtedy Adanos, że w ten sposób nic nie może istnieć na świecie – ani jasność, ani mrok.
Stanął więc między swymi braćmi i próbował pojednać ich między
sobą… jednakże bez skutku.
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej
władzy.
W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii – Tak o to powstało morze.
A z morza wyłonił się ląd, a na lądzie powstało wszystko to, co żywe…
Rośliny i zwierzęta, wilki i owce, a na samym końcu powstali ludzie.
Adanos cieszył się, ze wszystkiego, co wówczas powstało, a swą
miłością darzył jednakowo wszystkie rzeczy.
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą Ziemię, by
znaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Beliar tchnął w nią część swej boskiej mocy, by mogła zniszczyć całą
Ziemię.
Ale Innos podpatrzył czyn Beliara i przemierzył Ziemię,
by znaleźć człowieka. A gdy do niego przemówił, ten stał się jego sługą.
Innos tchnął w niego część swojej boskiej mocy, by mógł on naprawić
szkody wyrządzone przez Beliara.
Wtedy zwrócił się Beliar do innej istoty, ale Adanos zesłał potężną
falę, która zmyła ją z powierzchni Ziemi. Ale wraz z nią odeszły także
drzewa i zwierzęta, więc Adanos wielce się zasmucił. I rzekł wreszcie do swych braci – „Nigdy więcej nie postanie wasza noga na mojej Ziemi,
bo jest ona święta i pozostanie taką na wieki”. Ale człowiek i bestia nie zaprzestali wojny na Ziemi Adanosa i płonął w nich gniew ich bogów.
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do królestwa Beliara.
I zobaczył Adanos, że prysła równowaga między ładem a chaosem
i zaklął Innosa, by ten odebrał człowiekowi swą boską moc.
A Innos w swej mądrości tak uczynił.
Ale Adanos obawiał się, że pewnego dnia bestia powróci na Ziemię.
Dlatego uprosił Innosa,
by ten zostawił część swojej mocy na Ziemi, aby pewnego dnia
przywrócić ją człowiekowi.
A Innos w swej mądrości tak uczynił." |
Odznaczenia dzienne
1x Pomocnik dnia
Pokonaj jako wspierający najwięcej jednostek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 23.10.2024 (118.866 jednostek)
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)
Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Edukacja
Wyedukowany jako uczeń POGO.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Kompania braci (Srebro - Poziom 3)
Posiadaj 8 rycerzy.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zbieracz (Srebro - Poziom 3)
Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)
Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
|
|